HeaderAdmin10

Van schoenendoos tot Belastingaangifte

… en dan ben je ineens ondernemer

Eigenlijk is het heel simpel: je gaat naar de Kamer van Koophandel, je schrijft je in en 10 minuten later kan je aan de slag als ondernemer! Je hebt precies voor ogen wat je wilt gaan doen en waarschijnlijk begin je enthousiast aan de eerste opdracht.
Er komt echter iets meer bij kijken. Naast het uitvoeren van de lopende opdrachten, het binnenhalen van nieuwe klanten en de facturatie, zijn er nog andere zaken die geregeld moeten worden zodat je voldoet aan alle regels en wetgeving van het ondernemerschap. Essentieel hierbij is de administratie zodat je op een goede manier de aangifte omzetbelasting (BTW) en de jaarlijkse aangifte inkomstenbelasting (ib) kan doen.

Admintien voor ondernemers

Aan de administratie wil je als ondernemer niet teveel tijd aan besteden, maar het moet natuurlijk wel goed geregeld zijn. De grote vraag is: zelf doen of uibesteden? Je kunt dit bij Admintien op verschillende manieren aanpakken.

Admintien voor particulieren

Heb je geen onderneming maar wil je wel hulp met de administratie en de belastingaangifte? Ook dan kun je bij mij terecht. Ik help je graag met de administratie en de jaarlijkse aangifte van jezelf en/of je partner.

Referenties

Thaplayground over Admintien: “Robertine Paul heeft voor mij de boekhouding en belastingaangifte gedaan tegen een betaalbaar tarief. De meeste grote administratiekantoren rekenen absurd hoge tarieven zodat het voor een kleine freelancer niet haalbaar is daar de boekhouding/belastingaangifte te laten doen. Daarnaast is de service uitstekend. Ik lever de facturen (in- en uitgaande) in en zij zorgt voor alle aangiftes. Ik ben zeer tevreden over Robertine en zal volgend jaar weer gebruik maken van haar diensten.”